Twoja wyszukiwarka
Dieta 1000 kcal
Dieta 1200 kcal
Dieta 1500 kcal
Dieta 1700 kcal
Dieta Andersona
Dieta białkowa
Dieta Colette Lefort
Dieta czekoladowa
Dieta Diamondów
Dieta doktora Atkinsa
Dieta doktora Haya - niełączenia
Dieta hollywoodzka
Dieta japońska
Dieta jogurtowa
Dieta kopenhaska
Dieta księżycowa
Dieta makrobiotyczna
Dieta plaż południowych
Dieta po 40
Dieta przemienna
Dieta sokowa
Dieta sportowa
Dieta surówkowa
Dieta śródziemnomorska
Dieta w ciąży
Dieta w cukrzycy
Dieta witaminowa
Dieta ziemniaczana
Forum odchudzanie
Linki
>>  Polska Akcja Humanitarna


>>  Powiadom znajomego
       o stronie internetowej
       odchudzanie4u.fm.interia.pl

Podaj adres e-mail:




Dieta białkowa

Założenia - dieta białkowa:
    Zbudowana jest z sycących śniadań, mięsnych obiadów i nabiałowych kolacji. Nie brakuje w niej też owoców, surówek warzywnych i sałatek. Mimo takiej obfitości jedzenia, odchudzanie powinno dać efekty. Codzienny jadłospis powinien składać się z 4 posiłków. Nie może w nim zabraknąć chudego mięsa, wędlin, jajek, serów i innych wyrobów mlecznych, które dostarczają organizmowi dużej dawki białka. W okresie przewidzianym na utrwalenie osiągniętej wagi, w daniach obiadowych dodatkowo pojawią się kasza, ryż, makaron i ziemniaki. Każdy dzień powinno zacząć się od herbatki ziołowej, a między posiłkami wypijać 2 litry niegazowanej wody mineralnej. Raz w tygodniu można sobie pozwolić na miły deser, na przykład małą salaterkę budyniu.

Przykład - dieta białkowa:
Poniedziałek
Śniadanie: napar z kopru włoskiego, szklanka mleka 2% tł., 3 grzanki z 3 plasterkami polędwicy 
Drugie śniadanie: 150 g jogurtu naturalnego, jabłko 
Obiad: udko kurczaka z rożna bez skóry (150 g), jarzynka z 2 czubatych łyżek marchewki z groszkiem i łyżeczką oleju 
Kolacja: 2 jajka sadzone, na odrobinie oleju, 2 szklanki fasolki szparagowej

Wtorek:
Śniadanie: napar z anyżku, szklanka maślanki, 3 suchary z 3 plasterkami szynki z indyka 
Drugie śniadanie: szklanka kefiru, grejpfrut 
Obiad: 200 g pieczonego w folii dorsza, 150 g gotowanych brokułów, pokrojna w kostkę papryka skropiona cytryną 
Kolacja: omlet z 2 jaj z 2 plasterkami sera żółtego, 4 liście sałaty z łyżką oliwy z oliwek

Środa:
Śniadanie: herbata z malwy, szklanka kefiru, 2 kromki chleba razowego, jajko na twardo, pomidor 
Drugie śniadanie: 50 g serka homogenizowanego, 2 pomarańcze 
Obiad: 200 g pieczonej piersi indyka, buraczki gotowane bez zasmażki, doprawione cytryną 
Kolacja: 50 g serka wiejskiego light z 2 łyżkami szczypiorku i dużym pomidorem

Czwartek:
Śniadanie: napar z pokrzywy, szklanka kefiru, 2 kromki chleba graham z 2 plasterkami sera żółtego 
Drugie śniadanie: 150 ml jogurtu naturalnego, gruszka 
Obiad: 150 g wątróbki drobiowej usmażonej z cebulą na odrobinie oleju, kiszony ogórek, pieczone jabłko 
Kolacja: 100 g upieczonej piersi kurczaka, kabaczek lub cukinia z rusztu 

Piątek:
Śniadanie: napar z łopianu, kawa z mlekiem 2% tł., 2 kromki pumpernikla z 2 plasterkami szynki drobiowej 
Drugie śniadanie: 75 g serka wiejskiego z truskawkami 
Obiad: 150 g schabu wieprzowego pieczonego z 2 śliwkami, surówka z 2 porów i pomidora 
Kolacja: 150 g pieczonego pstrąga, surówka ze 100 g kapusty kiszonej i jabłka 

Sobota:
Śniadanie: napar z pokrzywy, szklanka kefiru, 2 kromki chleba z 2 plasterkami sera białego chudego i 1/4 wędzonej makreli 
Drugie śniadanie: 50 g serka waniliowego homogenizowanego, 2 mandarynki i kiwi 
Obiad: 200 g pieczonej piersi kurczaka, 100 g słodkiej kapusty 
Kolacja: 2 parówki drobiowe, 2 cykorie z łyżeczką oliwy

Niedziela:
Śniadanie: napar z malwy, szklanka mleka 2% tł., grahamka z 2 plasterkami żółtego sera i liściem sałaty 
Drugie śniadanie: 150 g kefiru l, jabłko
Obiad: 100 g gotowanej piersi z indyka, szklanka szpinaku z łyżeczką margaryny, pokrojony pomidor z cebulą 
Kolacja: 200 g pieczonego pstrąga, 150 g surówki z selera i łyżki chrzanu.

Utrzymanie wagi - 1600 kcal dziennie 

Przez następne dwa tygodnie można jeść trochę więcej. Dania zostały uzupełnione dodatkowymi produktami, a kolację można wybrać spośród 3 wersji. 

Śniadania: jedna kromka chleba razowego więcej 
Drugie śniadania: 1,5 raza więcej świeżych owoców 
Obiady: 3 razy w tygodniu 1,5 raza więcej surowych warzyw, 2 razy w tygodniu dodatkowo 3/4 szklanki ugotowanego razowego makaronu albo pół szklanki gotowanego brązowego, a najlepiej dzikiego ryżu, 2 razy w tygodniu pół szklanki gotowanej kaszy gryczanej lub puree z ugotowanych suchych strączkowych warzyw, np. grochu, fasoli czy soczewicy 
Kolacje: dania do wyboru: 80-100 g chudego mięsa z rusztu, np. pierś z indyka lub kurczaka, z bułką grahamką i warzywami; 150 g chudej ryby podawanej z 200 g gotowanych warzyw i zupa warzywna, zabielana mlekiem z kromką razowego chleba; 2 kromki razowego pieczywa z 2 jajkami na twardo i surówką z 2 pomidorów i cebuli.






  Powyżej prezentujemy ofertę Złotych Myśli. Oferta obejmuje e-booki (także w wersji drukowanej oraz audio). E-booki przeznaczone są do czytania na ekranie monitora i możesz je mieć tuż po zamówieniu i opłaceniu. Zapraszamy...


Strona startowa  |   Kontakt  |   Dodaj do ulubionych
Copyright © odchudzanie4u.fm.interia.pl    |    Kopiowanie zawartości serwisu bez zgody jest zabronione